Usługi informatyczne - Outsourcing IT
Optymalne, inteligentne, wysokiej jakości usługi i rozwiązania informatyczne dla biznesu i instytucji
Nader często wiele firm pozwala, aby ich zasoby informatyczne - dane, systemy, serwery i sieci były niewłaściwie zarządzane lub niezarządzane przez dłuższy czas. Nie wystawiaj swojej infrastruktury informatycznej na ryzyko, ignorując ostrzeżenia lub nie wykonując zadań związanych z poprawnym utrzymaniem i zapewnieniem bezpieczeństwa.
Optima pomoże Ci wspólnie zadbać o Twoje zasoby informatyczne, aby zapewnić Ci spokój, a Twojej firmie i organizacji stabilną działalność oraz dalszy rozwój.
Optima oferuje zewnętrzne usługi informatyczne w zakresie Outsourcingu IT , obejmujące następujące elementy:
-
systemy informatyczne, oprogramowanie
-
systemy rozproszone
-
sprzęt i infrastruktura informatyczna
-
zarządzanie zasobami informatycznymi Klienta
Każdego Klienta obsługujemy w sposób indywidualny i spersonalizowany. Ofertę naszych usług i rozwiązań dopasowujemy do Klienta na podstawie analizy jego indywidualnych, konkretnych potrzeb i wymagań.
Nasze podejście i filozofia lojalności w obsłudze pozwala nam budować znaczące, oparte na zaufaniu, długoterminowe relacje z Klientem.
Przykłady usług informatycznych zrealizowanych dla naszych Klientów
Konfiguracja serwerów
-
Budowa, konfiguracja i nadzorowanie serwerów firmowych. Windows, Linux, BSD. Hosting zewnętrzny - poczta, serwis www, chmura.
VPN i zdalny dostęp
-
Zestawianie bezpiecznych tuneli z możliwością podłączenia zdalnej lokalizacji lub użytkownika mobilnego do sieci lokalnej.
Kopie zapasowe
-
Automatyzacja wykonywania kopii zapasowych bez udziału użytkownika. Monitorowanie wykonania zadań. Replikacje.
Ochrona antywirusowa
-
Profilaktyka wielopoziomowa. Filtrowanie etapowe. Budowanie świadomości użytkownika.
Zapory sieciowe
-
Kontrola i ochrona przed dostępem do sieci firmowej z zewnątrz. Monitorowanie prób dostępu. Aktualizacja zasad.
Kontrola bezpieczeństwa
-
Kontrola stanu bezpieczeństwa sieci oraz urządzeń komputerowych będących jej częścią.
Bezpieczeństwo danych
-
Realizacja zaleceń polityki bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych osobowych.
Automatyzacja pracy
-
Skrypty do automatyzacji czynności wykonywanych periodycznie. Wykorzystanie oprogramowania skryptowego do zadań powtarzalnych.
Sieci bezprzewodowe
-
Ocena celowości zastosowania sieci bezprzewodowej w firmie. Konfiguracja sieci bezprzewodowej pod kątem bezpieczeństwa i wydajności.
Strony internetowe
-
Oszczędne strony internetowe. Strony do kontaktów klient-firma-klient. Bezpieczne logowanie, monitorowanie, statystyka. Współpraca z aplikacją wewnętrzną.
Aplikacje intranetowe
-
Bazodanowe aplikacje intranetowe ułatwiające pozyskiwanie, przetwarzanie i wyszukiwanie danych. Aplikacje na życzenie.
Naprawy sprzętu
-
Naprawa sprzętu, który jest tego wart. Komputery, drukarki, zasilacze awaryjne, sprzęt sieciowy aktywny, elektronika przemysłowa.
Zlecenia nietypowe
-
Praktyka często pokazuje, że w firmach bywają różne, nietypowe lecz uciążliwe i nierozwiązane problemy techniczne. Ktoś stwierdził, że "Tego nie da się zrobić!" i tak zostało. Często zapomina się o nich, przyzwyczaja się do takiego stanu. Pomagamy w usuwaniu tych problemów.